بهترین مارک یخچال قصابی

09128177628 کارشناس فروش: خانم اطهری
معرفی بهترین یخچال قصابی موجود در بازار
گوشت یکی از محصولاتی می باشد که باید در دمای مناسبی نگهداری شود تا فاسد نشوند. یخچال قصابی از تجهیزاتی می باشد که هر قصابی و گوشت فروشی برای اینکه بتواند گوشت های خود را سالم نگهداری کنند مورد نیاز و ضروری می باشد. در این مقاله قصد داریم شما را با بهترین یخچال قصابی موجود در بازار بیشتر آشنا کنیم.
صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یخچال قصابی از تجهیزات اساسی در قصابی ها جهت نگهداری از انواع گوشت در دمایی مناسب می باشد. این محصول در صنایع برودتی اورانوس در ابعاد و طرح های متفاوتی تولید می شود که مشتریان و متقاضیانش با توجه به میزان فضایی که دارند محصول خود را انتخاب و سفارش می دهند. این یخچال ایستاده مصرف انرژی بسیار کمی دارد و برق کمی را مصرف می کند.برای آشنایی بیشتر با این محصول و اطلاع از قیمت یخچال قصابی تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت یخچال قصابی

یخچال قصابی چیست؟

یخچال ایستاده قصابی در این مجموعه با استفاده از بهترین مواد اولیه و قطعات تولید می شود که مشتریان می توانند بدون شک بهترین یخچال قصابی را با ارزان ترین قیمت موجود در بازار از اورانوس برودت خریداری کنند. این یخچال ویترینی دارای ظاهری شیشه ای می باشد تا مشتریان بتوانند محتویات داخل آن را ببینند و از سلامت گوشت ها مطمئن شوند. جنس شیشه های این یخچال صنعتی کم مصرف از سکوریت نشکن می باشند و در صورت برخورد احتمالی اجسام دچار شکستگی نمی شوند. عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان در این یخچال قصابی کوچک باعث شده است تا از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری شود و در نهایت برق مصرفی یخچال ویترینی گوشت شما کاهش یابد. این یخچال گوشت دارای آویز لاشه نیز می باشد تا به بهترین شکل گوشت ها نمایش داده شود. جهت سهولت در جابه جایی این محصول در قسمت پاییینی آن چرخ هایی تعبیه شده است تا بتوانید به راحتی آن را جابه جا کنید و حرکت دهید. جنس بدنه ی این یخچال فروشگاهی از استیل می باشد که مقاومت بالایی در برابر ضربه دارد و همچنین لازم به ذکر است که در صورت تماس با آب دچار پوسیدگی نمی شود و شما می توانید بدون نگرانی از زنگ زدگی آن زا با شست و شو دهید.

قیمت یخچال رو باز قصابی

انواع یخچال قصابی

  • یخچال قصابی دو متری

  • یخچال قصابی یک و نیم متری

  • یخچال قصابی دو طرف نما

بهترین مارک یخچال قصابی کدام است؟

بهترین مارک یخچال یخچال قصابی محصولی می باشد که از بهترین قطعات و متریال ساخته شده باشد تا مشتری از هزینه ای که می کند و یخچال را خریداری می کند بهترین استفاده را ببرد. اورانوس برودت در جهت جلب رضایت مشتریان از بهترین قطعات موجود در بازار استفاده می کند تا رضایت مشتریان خود را از خرید یخچال قصابی کسب کند. این محصول در مجموعه ی ما به صورت ویترینی ساخته می شود که در صورت نیاز مشتری به صورت طبقه ای و آویز لاشه دارد قابل سفارش است. شما مشتریان عزیز میتوانید جهت خرید یک یخچال قصابی با کیفیت و ارزان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

یخچال مخصوص قصابی

نکات مهم قبل از خرید یخچال قصابی

از اصلی ترین نکاتی که هنگام خرید یخچا قصابی باید به آن توجه داشته باشید دمای مناسب یخچال قصابی می باشد. زیرا اگر دما تنطیم نباشد گوشت و مرغ دچار یخ زدگی یا فاسد شدن می شوند. دمای استاندارد یخچال مخصوص قصابی باید بین  2 تا 4 درجه سانتی گراد و دمای فریزر باید بین 18- تا 16- درجه سانتی گراد تنطیم شود. موتور به کار برده شده در این محصول کلترون تایلند می باشد که از قدرت فوق العاده ای برخور دار می باشد و قابلیت نگهداری از گوشت را در بهترین دما و شرایط را دارد.

یخچال ایستاده قصابی

قیمت یخچال قصابی

همانطور که مشاهده کردید این محصول در ابعاد و انواع گوناگونی ساخته می شود که ویژگی های منصر به فردی دارند و به همین علت قیمت های متفاوتی نیز نسبت به یکدیگر دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت یخچال ویرینی گوشت و مشاوره ی رایگان قبل از خرید با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید