معرفی انواع یخچال های قفسه ای

09128177628 کارشناس فروش: خانم اطهری
یخچال قفسه ای

صنایع برودتی اورانوس، 25 سال سابقه ی درخشان در زمینه ی طراحی و تولید انواع یخچال صنعتی دارد. این یخچال پرده هوا با نام های دیگری مانند یخچال بدون درب و یخچال فروشگاهی نیز شناخته می شود.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یخچال روباز فروشگاهی بدون درب یکی از پرکاربرد ترین یخچال صنعتی در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها است که وجود آن بسیار واجب می باشد. سیستم سرمایش در این یخچال ها به گونه ای طراحی شده است که باعث می شود دمای بین طبقات به یک اندازه باشد و از هدر رفتن برودت یخچال جلوگیری می کند. یخچال پرده هوا خوابیده مناسب برای نگهداری و حفظ انواع محصولات لبنی و مواد غذایی بسته بندی شده می باشد. این یخچال ها در دو نوع یخچال پرده هوا خوابیده و یخچال پرده هوا ایستاده با موتور مرکزی و موتور سرخود موجود می باشد.

یخچال فروشگاهی قفسه ای

در دنیای امروزی مشتریان در سراسر ایران، نسبت به خرید در فروشگاه هایی که دارای تجهیزات پیشرفته و مدرن می باشند، علاقه ی خاصی نشان میدهند. یخچال های قفسه ای با طراحی پیشرفته ای که دارند، این امکان را برای متقاضیان گرامی فراهم کرده است که بتوانند هر کالایی که درون یخچال وجود دارد را به وضوح ببینند، لمس کنند و خرید راحتی را تجربه کنند. این نوع از یخچال ایستاده قیمت بالایی دارد، با این وجود مورد استقبال ویژه ی فروشگاه ها قرار گرفته است. در این یخچال پرده هوا دما در تمام نقاط آن یکسان می باشد و نوع قطعات به کار رفته در آن مناسب با نوع مصرف سیستم، شرایط محیطی و اندازه ی اپراتور آن می باشد. مهم ترین مشخصه ی یک محصول خوب کم مصرف بودن و بازدهی بالای آن است. همچنین بدنه ی کابین های یخچال روباز از پانل های تزریقی استاندارد می باشد.

یخچال روباز فروشگاهی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده

جنس بدنه ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
 کاور شب ایستاده خوابیده
دارد ندارد
موتور مرکزی و سرخود
مبرد: R290

در ساخت یخچال بدون درب فروشگاهی از روشنایی LED استفاده شده که باعث زیباتر شدن جلوه ی یخچال شده است. جنس بدنه ی یخچال پرده ای استیل استنلس ضد زنگ می باشد که این ویژگی موجب می شود که پوسیدگی، زنگ زدگی و خرابی یخچال روباز را به صفر می رساند و برای تازه نگه داشتن فضای یخچال از سیستم تهویه هوا استفاده شده است که این امر موجب تازگی هوای یخچال میشود تا همیشه سالم، تازه و بدون وجود میکروب بماند.

قیمت یخچال پرده هوا فروشگاهی

یخچال بدون درب فروشگاهی جهت نگهداری از انواع محصولات گوشتی، محصولات لبنی، مایعات، انواع سبزیجات و میوه، مرغ و ماهی بسته بندی شده، مواد پروتئینی و گل ها  در مکان های مختلفی اعم از فروشگاه های زنجیره ای کوچک و بزرگ، برخی از مغازه ها، سوپرمارکت ها، هایپراستارها، هایپرمارکت ها، مراکز عرضه کننده شیلات، میوه فروشی ها و گل فروشی ها مورد استفاده قرار میگیرند.این دستگاه در ابعاد و اندازه های گوناگون، با توجه به نیاز شما متقاضیان گرامی و محیط فروشگاه شما به صورت یخچال خوابیده و یخچال روباز ایستاده تولید می شود. محدوده دمای این نوع از یخچال صنعتی بین 2 تا 10 درجه سانتی گراد است و توسط سیستم دیجیتال کنترل میشود.

خرید یخچال پرده ای با قیمت مناسب

قیمت پرده هوا

یخچال پرده هوا موتور مرکزی اینگونه است که کمپرسور جدا از کابین درون انبار در فروشگاه نصب می شود و از طریق لوله کشی هایی برودت کابین را تامین میکند. یخچال ایستاده موتور مرکزی به دلیل اینکه موتور آن در فضای دیگری قرار دارد، فضای زیادی برای نگهداری مواد غذایی و خوراکی ها دارد. این یخچال با طول ده متر انواع نوشیدنی و مواد غذایی را در خود جای میدهد. نور پردازی این دستگاه LED می باشد که رنگ های خاص آن موجب جلب توجه مشتری می شود.

خرید یخچال فروشگاهی موتور مرکزی

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور مرکزی

جنس بدنه              ماموت ABS
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
تعداد طبقات 5
روشنایی ال ای دی دارد
موتور مرکزی
مبرد R290

یخچال پرده هوا موتور سرخود

مشخصات فنی یخچال پرده هوا ایستاده موتور سرخود

ابعاد 240×95×200 سانتیمتر
جنس بدنه ماموت abs
رنگ بدنه پودری الکترواستاتیک
مبرد R290
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
موتور سرخود
تاج دارد
کاور شب دارد

این محصول در رنگ بندی های متنوع قابل عرضه است و معمولاً با متراژ های پایین طراحی و تولید می شود.این دستگاه قابلیت ساخت در تمامی ابعاد را دارد، دما را در تمام نقاط یخچال ثابت نگه میدارد. موتور دستگاه می‌تواند بالا یا پایین یخچال نصب شود.این یخچال ویترینی مصرف انرژی کمی دارند و جابجایی و حمل آنها هم راحت است. از مزایای این نوع دستگاه، می توان به جابجایی راحت توسط پایه های چرخ دار قفل شونده و مصرف پایین انرژی اشاره نمود.

قیمت یخچال ایستاده موتور سرخود

یخچال جزیره پرده هوا

خرید یخچال جزیره

 این یخچال خوابیده با توجه به خوابیده بودن آن ها و داشتن درب شیشه ای مناسب ترین گزینه برای به نمایش گذاشتن محصولات پروتئینی مانند سوسیس و کالباس هستند. این یخچال جزیره در قصابی های مدرن نیز کاربرد دارد.یخچال ویترینی برای مکان هایی با ابعاد کوچکتر نسبت به یخچال ایستاده مناسب می باشد. یخچال های جزیره‌ای خوابیده در مکان‌هایی مثل فروشگاه ها، هایپر مارکت ها و غیره استفاده می شود.

مشخصات فنی یخچال جزیره ای
سبک تک دما
ظرفیت 500 /1000 لیتر
درجه حرارت 2 ~ 8
نوع آب و هوا خنک کننده استاتیک
ولتاژ (V) 220 ولت / 50 هرتز
در، درب درب شیشه ای کشویی
قدرت (W) 210 وات
جنس بدنه فولاد ضد زنگ 304/201 / فولاد نقاشی
سیستم خنک کننده خنک کننده استاتیک

انواع یخچال جزیره ای 

  • یخچال جزیره ای شیشه خم 

قیمت یخچال جزیره پرده هوا

  • یخچال جزیره ای شیشه تخت 

خرید یخچال جزیره ای شیشه تخت

قیمت یخچال قفسه ای با توجه به ابعاد و اندازه های گوناگون این محصول متفاوت میباشد. در صورتی که اطلاعات کافی و لازم را در انتخاب این یخچال فروشگاهی بدون درب ندارید، با کارشناسان فروش صنایع برودتی اورانوس تماس حاصل نمایید.

همچنین بخوانید:



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید