بررسی ابعاد استاندارد یخچال ایستاده

09128177628 کارشناس فروش: خانم اطهری
ابعاد استاندارد یخچال ایستاده

صنایع برودتی اورانوس جزو پرفروش ترین و معتبرترین تولید کننده ی ابعاد مختلف یخچال ایستاده می باشد که کابردهای بسیاری مانند استفاده در فروشگاه های مختلف مانند سوپر مارکت، هایپر مارکت، فست فودی، رستوران ها و همینطور فروشگاه های زنجیراه ای به حساب می آید.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

ابعاد استاندارد یخچال ایستاده

 یخچال ایستاده جزو پر فروش ترین انواع یخچال صنعتی می باشد.در این مقاله به ابعاد استاندارد یخچال ایستاده اشاره میکنیم وآنها را به شما معرفی میکنیم و کاربرد های مختلف آن را برای شما مطرح کرده تا با ویژگی های مختلف این یخچال ها آشنایی پیدا کنید. یخچال ایستاده سیستم سرمایشی قدرتمندی دارد به همین دلیل محصولی بسیار مناسب برای مکان های گوناگون مانند سوپرمارکت ها، فروشگاه ها، مغازه ها به حساب می آید. به این محصول پرکاربرد یخچال نوشابه و یخچال سوپرمارکتی نیز گفته میشود. از یخچال های ایستاده میتوان برای نگهداری انواع و اقسام سبزیجات و صیفی جات، نوشیدنی، نوشابه، دلستر و آب معدنی استفاده کرد. این یخچال در انواع و ابعاد مختلف (60، 70، 90، 120، 150 سانتی متر) تولید میشود. ابعاد یخچال ویترینی با توجه به نوع یخچال تعیین می شود.

خرید یخچال ویترینی

لیست انواع یخچال ایستاده

به دلیل داشتن درب شیشه ای از جنس سکوریت نشکن مقاومت بسیار بالایی در برابر ضربه و شکستگی دارد.این محصول کاربرد بسیاری دارد و به عنوان یکی از تجهیزات مهم در فروشگاه ها، سوپرمارکت ها، دکه های بین راهی، فست فودی ها، رستوران ها و هایپرمارکت ها جهت نگهداری از انواع مایعات و انواع صیفی جات مورد استفاده قرار میگیرد. 

یخچال تک درب قیمت

یخچال ایستاده تک درب 


ابعاد
60 سانتی 215*60*60 CM
قیمت 10,000,000
70 سانتی 215*70*70 CM
قیمت 10,200,000
 90 سانتی 215*90*90 CM
قیمت 12,300,000
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد

در فروشگاه های گوناگون مانند فست فودی ها، هایپرمارکت ها، رستوران و ... استفاده میشود و متناسب با فضای فروشگاه خود، میتوانید ابعاد آن را انتخاب کنید.همچنین این یخچال دارای شیشه های دوجداره نشکن و ترموستات دیجیتال می باشد.

خرید یخچال دو درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده دو درب 60 سانتی
ابعاد 120*60*200 سانتی متر
عایق تزریق فوم
تاج دارد
روشنایی LED دارد
تعداد طبقات 5 طبقه
درب مگنتی دارد
قابلیت تنطیم درجه دما دارد
قابلیت جابجایی طبقات دارد
قدرت موتور 1/4 ph

  با جنس بدنه ی استیل نگیر در برابر رطوبت، سرما و گرما  مقاوم است و دوام بالایی دارد و دارای موتور قدرتمند وترموستات برای تنظیم سرمایش یخچال است. این یخچال ایستاده 3 درب لولایی می باشد که ظاهری خاص و متفاوت را به دستگاه شما میبخشد. 

قیمت یخچال سه درب

مشخصات فنی یخچال ایستاده سه درب 
ابعاد 200*200*79 سانتی متر
بدنه استیل
جنس شیشه ضدبخار ونشکن
طبقات شیشه ای مقاوم
سیستم سرمایشی  نوفراست
جنس بدنه داخلی استیل 
تاج 

دارد

 اکثرا در ابعاد 1.5 و 115 متری عرضه میشود. این یخچال جزو یکی از پر فروش ترین انواع یخچال ایستاده می باشد که دارای انواع مختلفی هستند و از کاربردهای آن میتوان به سوپرمارکت ها، هایپرمارکت ها و فست فودی ها اشاره کرد.

خرید یخچال چهاردرب

یخچال ایستاده چهار درب

ابعاد
150سانتی 200*150*CM75
115 سانتی 200*115*75 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
استیل استنلس
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
طبقات قابل جابجایی دارد
کمپرسور پرقدرت

این یخچال ایستاده دارای شش درب است و ظاهر خاص و شکل ویترینی زیبایی دارد. این یخچال فروشگاهی ایستاده در ابعاد 1/5 و 2 متری تولید میشود که طول عمر بالایی دارد و برای فروشگاه های شما بسیار مناسب است. همچنین این دستگاه دارای بدنه استیل نگیر و شیشه های نشکن است که با قابلیت جابه جایی و تزریق فوم پلی یورتان خود مانع از هدررفتن انرژی میشود. این یخچال فروشگاهی به صورت پشت بسته و ویترینی در شرکت اورانوس تولید و با قیمت بسیار مناسب و به صرفه به فروش میرسد. 

قیمت یخچال شش درب

یخچال ایستاده شش درب


ابعاد
150سانتی 200*150*CM75
200 سانتی 200*200*75 CM
جنس بدنه گالوانیزه رنگی 
استیل استنلس
جنس شیشه دو جداره وکیوم
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
روشنایی LED
میزان دمای برودت +5 تا +7 درجه سانتیگراد
قدرت کمپرسور 3/4 اسب بخار
قیمت نوفراست 32,000,000

یخچال هتلی

یخچال  های مینی بار درب شیشه ای در ابعاد 3، 5، 7 فوت در صنایع برودتی اوزانوس  در مکان های مختلفی مانند ادارات، هتل ها، دفاتر اداری، اتاق خواب منزل مورد استفاده قرار میگیرد. جنس شیشه های این یخچال ها سکوریت نشکن هستند که از مقاومت بالایی برخوردار هستند. این محصول دارای طبقات متعددی است که شما میتوانید خوراکی ها و نوشیدنی های خود را به راحتی داخل این یخچال نگهداری کنید. از این یخچال برای نگهداری مواد غذایی متنوع مانند:میوه جات، انواع نوشیدنی، محصولات لبنی و... میتوان استفاده کرد. همچنین این یخچال ویترینی با عایق بندی تزریق فوم و جنس بدنه ی گالوانیزه مانع از اتلاف سرمایش درون یخچال میشود. این یخچال مینی بار کوچک از ویژگی های دیگری مثل:ظبقات قابل جابه جایی، درجه تنظیم دما، سیستم روشنایی درون یخچال نیز برخوردار است.

یخچال هتلی مینی بار درب شیشه ای

 

قیمت یخچال ایستاده چقدر است؟ 

 همانطور که در مطالب بالا ذکر شد یخچال های ایستاده در ابعاد متفاوت و مدل های گوناگون تولید و توزیع میشود به همین دلیل قیمت های آنها نیز متفاوت میباشند. شما عزیزان برای ثبت سفارش خود میتوانید به صورت آنلاین و یا از طریق تماس با کارشناسان فروش ما در ارتباط باشید.

یخچال شیشه ای سه درب

یخچال نوشابه

قیمت یخچال نوشابه



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید