قیمت انواع یخچال فروشگاهی بدون درب

09128177628 کارشناس فروش: خانم اطهری
قیمت یخچال فروشگاهی بدون درب
یخچال پرده هوا نوعی یخچال سرمایشی صنعتی می باشد که در ابعاد و اندازه های مختلف در صنایع برودتی اورانوس تولید و عرضه میشود.
صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یخچال های بدون درب فروشگاهی یا همان یخچال پرده هوا یکی از محصولات کاربردی در صنایع برودتی اورانوس میباشد که جزو مهم ترین تجهیزات فروشگاه ها، هایپرمارکت ها، مغازه ها، هایپر استار ها، گل فروشی ها محسوب میشود، نیازمند تکنولوژی پیشرفته مطابق با علم روز می باشند.این یخچال ها جهت نگهداری از انواع مواد غذایی مانند محصولات لبنیاتی، انواع میوه و سبزیجات، مواد پروتئینی، محصولات منجمد شده مثل مرغ و ماهی، انواع محصولات گوشتی و همچنین گل ها کاربرد دارد. یکی از ویژگی های فوق العاده این یخچال روباز قابلیت گردش هوا درون یخچال است که سرمای لازم را برای خنک نگه داشتن محصولات تمام طبقات تامین میکند.

یخچال روباز فروشگاهی

ابعاد یخچال پرده هوا چگونه است؟

یخچال صنعتی روباز دارای ابعاد متفاوتی می باشد که شما میتوانید با در نظر گرفتن متراژ فروشگاه خود این یخچال را در ابعاد مدنظر خود خریداری کنید.

جنس بدنه یخچال

بدنه ی این یخچال قفسه ای از استیل استنلس و عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان پوشیده شده با رنگ پودری الکترواستاتیک می باشد.

قیمت یخچال پرده ای

مشخصات فنی یخچال پرده هوا
سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
مبرد R290

 نوع موتور های این یخچال ها چگونه است؟

با توجه به محل قرارگیری آن ها به دو نوع موتور سرخود و موتور خانه مرکزی که با توجه به نیاز و ظرفیت فروشگاه انتخاب میشود.

قیمت موتور یخچال قفسه ای

این نوع از یخچال های ویترینی به جای درب شیشه ای مجهز به سیستم پرده هوا می باشد، و شما می توانید کاملاً محصولات و خوراکی ها را به وضوح مشاهده کنید، که تجربه ی خرید راحت را برای شما مشتریان فراهم میکند. چنین طراحی منحصر به‌ فردی باعث می‌ شود، که هوای سرد داخل یخچال حفظ شود و به بیرون نفوذ نکند.

خرید یخچال پرده هوا

ویژگی های یخچال پرده هوا

  • کمپرسور

 یکی از ویژگی های بسیار عالی که این یخچال ها دارند این است که در صورت به وجود آمدن مشکلی برای یکی از کمپرسورها، کمپرسور دیگر کار میکند و مانع از خراب شدن محصولات یخچال می شود. همچنین این یخچال پرده هوا دو کمپرسور برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد کمپرسورها و متوقف شدن عملکرد یخچال دارد.

  • کاور شب

برای جلوگیری از مصرف بی رویه انرژی یخچال در شب و هنگامی که یخچال پرده هوا کار نمی کند، از کاور شب در ساختار این دستگاه استفاده شده است به گونه ای که در محیط داخلی آن  از کاور محافظت کننده در شب بکار رفته است.

  • بازدهی انرژی و مصرف

یخچال های پرده هوا به محض اینکه به برق وصل شوند شروع به کار میکنند و با توجه به متراژ خریداری شده دارای مصرف انرژی متغیر می باشد.

  • ترموستات

در ساختار این یخچال قفسه ای از ترموستات دیجیتال برای نمایش دمای دستگاه که دارای قابلیت برنامه ریزی جهت سیستم یخچال طراحی شده است.

  • کنترل دیجیتال ترموستات

استفاده از کنترل دیجیتال دما آسان است و به شما این امکان را می دهد که دمای بین 34 تا 43 درجه فارنهایت را کنترل کنید.

  • روشنایی LED

این یخچال بدون درب دارای چراغ های LED داخلی است که در قسمت پایینی هر قفسه قرار دارند.کاربرد این چراغ های LED روشن کردن محصولات است بنابراین مشتریان آنها را واضح و با بهترین نور می بینند.

 از ویژگی یخچال روباز می توان به موارد زیر اشاره کرد

  1. حذف درب یخچال سرعت بخشیدن به انتخاب مشتریان این امکان را می دهد، تا محصولات مورد نیاز خود را به راحتی مشاهده و انتخاب کنند.

  2. ظاهر متفاوت بخشیدن به دکور فروشگاه ها

  3. حفظ کیفیت مواد غذایی 

یخچال فروشگاهی قیمت بروز

 با توجه به متفاوت بودن اندازه ها و ابعاد این محصول قیمت یخچال فروشگاهی روباز نیز متغیر می باشد.شما میتوانید برای خرید این محصول با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

 همراه 09128179357

 همراه 09128177628



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید