خرید بهترین یخچال فروشگاهی+قیمت بروز

09128179357 کارشناس فروش خانم رحیمی
راهنمای خرید یخچال فروشگاهی

امروزه برای راه اندازی و افتتاح فروشگاه های زنجیره ای از یخچال فروشگاهی که یکی از تجهیزات پرکاربرد محسوب میشود استقبال فراوانی میکنند.یخچال پرده هوا برای نگهداری انواع محصولات لبنی و سایر مواد غذایی مورد استفاده قرار میگیرد.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یکی از تجهیزات مهم و کاربردی در فروشگاه های زنجیره ای و هایپرمارکت ها یخچال فروشگاهی پرده هوا می باشد.یخچال پرده هوا که یکی از انواع یخچال صنعتی می باشد با نام های یخچال متری، یخچال روباز فروشگاهی، یخچال های بدون درب، یخچال جلوباز جهت استفاده در فروشگاه های زنجیره ای، سوپر مارکت و هایپر مارکت های بزرگ مناسب می باشد.از ویژگی های بارز این یخچال ویترینی میتوانیم به دسترسی و دیدرسی راحت مشتری به محصولات داخل یخچال اشاره کرد و همچنین به دلیل بدون درب بودن این محصول نیازی به باز و بسته کردن درب یخچال نمی باشد و محصول دچار برفک نمیشود.

خرید یخچال فروشگاهی

کاربرد یخچال بدون درب

یخچال صنعتی برای هایپرمارکت ها، سوپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای مناسب می باشد. این یخچال پرده ای جهت جلوگیری از فاسد شدن مواد غذایی و سالم نگه داشتن هرگونه خوراکی مورد استفاده قرار میگیرد.از دیگر کاربرد های یخچال پرده هوا میتوان به تبدیل کردن این یخچال به فریزر پرده هوا اشاره کرد که درون فریزر پرده هوا میتوان از محصولاتی که نیاز به منجمد شدن دارند استفاده کرد که این محصولات شامل مرغ منجمد شده، گوشت منجمد شده اشاره میکرد.علاوه بر این طبقه بندی این یخچال با فاصله مناسب تولید شده و فضای کافی برای قرار دادن مواد غذایی وجود دارد.

قیمت یخچال قفسه ای

یخچال قفسه ای دارای دو نوع موتور سرخود و موتور مرکزی می باشد که در ابعاد گوناگون قابل سفارش میباشد، همچنین این محصول دارای دو مدل ایستاده و خوابیده تولید شده که دارای سیستم سرمایشی چرخشی و ورق استیل نگیر ضد زنگ نیز می باشد. سیستم سرمایش در این یخچال ها طوری طراحی شده که باعث میشود دمای بین طبقات در یک سطح باشد.یخچال پرده هوا به دلیل داشتن فضای بسیار بزرگ مورد نیاز و توجه مشتریان قرار میگیرد.

انواع یخچال فروشگاهی بدون درب

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

قیمت یخچال موتور مرکزی

  • یخچال پرده هوا موتور سرخود

خرید یخچال ویترینی فروشگاهی

  • یخچال جزیره پرده هوا

یخچال رو باز

  • یخچال قفسه ای پرده هوا

قیمت یخچال قفسه ای پرده هوا

  • یخچال پرده هوا خوابیده موتور مرکزی

خرید یخچال پرده هوا موتور مرکزی

قیمت یخچال رو باز فروشگاهی با توجه به ابعاد و اندازه و ظرفیت های مختلفی که دارند، متغیر می باشد.جهت استعلام قیمت دقیق با کارشناسان فروش ما تماس بگیرید.

همراه 09128179357

همراه 09128177628



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید