قیمت دستگاه شیر سرد کن و مخزن شیر سرد کن

09128179357 کارشناس فروش خانم رحیمی
مخزن شیر سرد کن

شیر از جمله محصولات لبنیاتی بسیار حساس می باشد که که اگر در دمای مناسبی نگهداری نشود به سرعت تغییر مزه می دهد فاسد می شود. مخزن شیر گزینه ی خوبی می باشد برای اینه شیر را در آن نگهداری کرد. در ادامه قصد داریم شما را با انواع مخزن شیر بیشتر آشنا کنیم.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

مخزن شیر سرد کن از تجهیزات کاربردی و اصلی در بسیاری از دامداری ها و فروشگاه های لبنیاتی می باشد. در صنایع برودتی اورانوس این محصول در ابعاد و انواع گوناگونی تولید می شود که باتوجه به لیتراژ های گوناگونی که دارد دارای مشخصات فنی متفاوتی می باشند. دستگاه شیر سرد کن صنعتی دارای بدنه ای از جنس استیل می باشد تا هیچ آسیبی به شیر نرسد و در بهترین دما نگهداری شود. در ادامه با ما همراه باشید تا با انواع مخزن شیر بیشتر آشنا شوید.

قیمت مخزن شیر سرد کن

مخزن شیر چیست؟

مخزن شیر در این مجموعه در لیتراژ های 200 الی 1000 لیتری تولید می شود. مخازنی که لیتراژ های کوچکی دارند معمولا در فروشگاه های لبنیاتی و دامداری های کوچک مورد استفاده قرار می گیرند. مخازنی که در لیتراژ های بزرگ تری تولید می شوند بیشتر در دامداری و دامپروری های بزرگ و کارخانه های تولید بستنی استفاده می شوند. تعبیه ی یک همزن در این محصول به صورت دائم شیر را هم می زند و از یکجا ماندن ان جلوگیری می کند، زیرا شیر در صورت ساکن ماندن تغییر مزه و رنگ می دهد. مخازن شیر در مدل های متنوعی تولید می شوند که شیر سرد کن دامداری و شیر سرد کن دامپروری از جمله محصولاتی می باشند که در این مجموعه طراحی و تولید می شوند. موتور به کار رفته در این محصول بسیار قدرتمند می باشد. شما عزیران می توانید مخزن مورد نظر خود را در ابعاد مورد نظرتان با بهترین قیمت از اورانوس برودت خریداری فرمائید.

قیمت مخزن شیر

این شیر سردکن در ابعاد انواع گوناگونی تولید می شود که به دلیل مشخصات گوناگونی که دارند قیمت های متفاوتی نیز دارند. شما عزیزان می توانید جهت خرید مخزن شیر و استعلام از قیمت تمامی محصولات با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.

انواع مخزن شیر

قیمت شیر سرد کن 

مشخصات فنی شیر سردکن 200 لیتری 

جنس بدنه  استیل استنلس نگیر
سیستم اتوماتیک دارد
شیر تخلیه دارد
عایق دستگاه فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
همزن دارد
مصرف انرژی +A
گارانتی 18 ماه

شیر یرد کن ارزان 

مشخصات فنی شیرسردکن 300 لیتری 

جنس بدنه  استیل استنلس نگیر
جوشکاری جوش ارگون مونتاژ شده
عایق بندی  پلی یورتان
شیر تخلیه دارد
همزن گیربکسی دارد
چرخ جهت جابجایی دارد
مصرف انرژی +A
گارانتی 18 ماه

شیر سرد کن بزر 

مشخصات فنی شیر سردکن 500 لیتری

جنس بدنه استنلس استیل ۳۰۴
نوع درب دو عدد لولایی استیل
کمپرسور  1 اسب
ظرفیت 500 لیتری
تک مخزن و دو مخزن دارد
شیر تخلیه دو عدد
همزن دارد
میزان چرخش همزن ۳۰ دور در دقیقه
عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان
چرخ جهت جابجایی دارد
ترموستات دارد
گارانتی 18 ماه

 



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید