لیست قیمت یخچال های کوچک مخصوص اداره

09128179357 کارشناس فروش خانم رحیمی
قیمت یخچال کوچک اداری

در بسیاری از اداره ها جهت خنک نگهداری از انواع نوشیدنی آب از یخچال های کوچکی استفاده می کنند که علاوه بر اینکه فضای کمتری را نسبت به سایر یخچال ها اشغال می کند بسیار قدرتمند می باشد. برای آشنایی بیشتر با این محصول تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یخچال مینی بار یک مدل دیگر از چندین مدل یخچال صنعتی می باشد که در صنایع برودتی اورانوس در ابعاد و انواع گوناگون طراحی و تولید می شود. از این محصول می توان جهت نگهداری از نوشیدنی و مواد غذایی در تمامی اداره ها، بیمارستان ها و مراکز درمانی استفاده کرد. این یخچال ایستاده  به دلیل ابعاد کوچکی که دارد گزینه ی بسیار مناسبی برای مکان هایی می باشد که محدودیت فضایی دارند و فضای کافی برای استفاده از سایر یخچال های ایستاده را ندارند. جهت آشنایی بیشتر با انواع یخچال کوچک اداری و قیمت آن این مقاله را تا انتها مطالعه فرمائید.

قیمت یخچال کوچک

یخچال کوچک اداری چیست؟

این یخچال ویترینی دارای عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان می باشد که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند و در نهایت مصرف برق را نیز کاهش می دهد. این یخچال صنعتی کم مصرف در دو جنس درب متفاوت تولید می شود، در اکثر اوقات به صورت یخچال مینی بار درب شیشه ای تولید می شد و گاهی به سفارش مشتری از دری با جنس بدنه ساخته می شود. شیشه های این یخچال کوچک از جنس سکوریت نشکن می باشند که مقاومت بالایی در برابر ضربه و برخورد احتمالی اجسام می باشند. این یخچال هتلی دارای موتور امبراکوی برزیلی می باشد که بسیار قدرتمند و با کیفیت می باشد. این یخچال مینی رنگی دارای چراغ LED می باشد تا بتوان به راحتی تمامی محتویات داخل آن را مشاهده کرد. این یخچال اداری در تعداد طبقات گوناگونی ساخته می شود، هرچه یخچال بزرگ تر باشد تعداد طبقات آن نیز بیشتر می شود.

انواع یخچال کوچک اداری

قیمت یخچال اداری 

مشخصات فنی یخچال هتلی 3 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 57*46*40 سانتی متری

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

قیمت یخچال مینی بار 

مشخصات فنی یخچال هتلی 5 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 55 *49* 85  سانتی متر

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

قیمت یخچال مینی 

مشخصات فنی یخچال هتلی 7 فوت

جنس بدنه

گالوانیزه

ابعاد 50*44*94 سانتی متر

نوع عایق بندی

تزریق فوم پلی یورتان

نوع درب

مگنتی

نورپردازی

LED

ترموستات

دیجیتال

قیمت یخچال کوچک اداری

همانطور که در مطالب بالا مشاهده کردید این محصول در ابعاد گوناگونی ساخته می شود که قیمت های متفاوتی نسبت به یکدیگر دارند. شما مشتریان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت این محصول و مشاوره ی رایگان با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمائید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید