نحوه ی عملکرد یخچال رو باز فروشگاهی

09128179357 کارشناس فروش خانم رحیمی
طرز کار یخچال بدون درب
یخچال بدون درب فروشگاهی را همه در فروشگاه های زنجیره ای دیده ایم. این محصول به دلیل ظاهر زیبایی که دارد دکوراسیون خاص و فوق العاده ای را به فروشگاه شما می دهد. در این مقاله قصد داریم شما را با نحوه عملکرد این یخچال زیبا بیشتر آشنا کنیم.
صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

یخچال رو باز فروشگاهی یکی از تجهیزات کاربردی و اصلی در فروشگاه های بزرگ جهت نگهداری از انواع مواد غذایی، نوشیدنی، سوسیس و کالباس و... به شمار می آید و به دلیل اینکه درب ندارد و لازم نیست که مشتریان دائم درب را باز و بسته کنند طرفداران زیادی دارد. این یخچال ایستاده طبق متراژ فروشگاه و سفارش مشتری در ابعاد های گوناگونی توسط صنایع برودتی اورانوس طراحی و تولید می گردد. یخچال پرده هوا اورانوس از بهترین قطعات و متریال ساخته می شود. برای خرید یخچال پرده هوا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید.

قیمت یخچال روباز

یخچال پرده هوا

در ساخت یخچال پرده ای از عایق بندی تزریق فوم پلی یورتان استفاده شده است که این ویژگی از اتلاف و هدر رفتن انرژی جلوگیری می کند. این یخچال فروشگاهی دارای چراغ های LED بسیار با کیفیتی می باشد که سرتاسر یخچال میوه را روشن می کند و علاوه بر اینکه باعث زیبایی محیط فروشگاه می شود، باعث می شود که تمامی محتویات یخچال با جزئیات قابل مشاهده باشند. این یخچال رو باز به دلیل اینکه تمامی محصولات را در معرض دید قرار می دهد و مشتریان را وسوسه به خرید کردن می کند و این یکی از راه های افزایش فروش می باشد. تعبیه ی ترموستات دیجیتالی در این یخچال روباز  به شما این امکان را می دهد که تا دمای یخچال را کنترل و تنطیم کنید.

قیمت یخچال پزده هوا

طرز کار یخچال های پرده هوا

نحوه ی عملکرد پرده هوا به این صورت است که سرما و خنکی را به صورت دائمی در تمامی نقاط یخچال به صورت یکسان پخش می کند و هوا از طریق فن های تعبیه شده در آن از اپراتور سردخانه عبور می کند و هوای سرد از دهانه ی فن خارج می شود و این عمل به صورت دائمی انجام می شود.

یخچال روباز

مشخصات فنی یخچال پرده هوا

سیستم سرمایشی چرخشی
بدنه استیل استنلس
عایق تزریق فوم پلی یورتان
پوشیده شده با رنگ پودری الکترو استاتیک
 LED در طبقه بالایی یخچال دارد
مبرد R290

انواع یخچال پرده هوا (براساس مدل)

  1.  یخچال پرده هوا ایستاده

  2. یخچال پرده هوا کمدی

  3. یخچال پرده هوا قفسه ای

  4. یخچال جزیره ای 

قیمت یخچال رو باز

انواع یخچال پرده هوا(بر اساس موتور)

  • یخچال پرده هوا موتور مرکزی

  • یخچال پرده موتور سرخود

اقیمت یخچال ایستاده

از ویژگی های یخچال رو به می توان به گزینه های زیر اشاره کرد:

  • بدون درب بودن و دسترسی آسان به محصولات داخل یخچال
  • قدرت موتور فوق العاده
  • کم مصرف
  • ظاهری زیبا و منحصر به فرد

قیمت یخچال ویترینی

قیمت یخچال بدون درب

یخچال بدون درب در متراژهای بالایی به فروش می رسد که مناسب فروشگاه های زنجیره ای بزرگ می باشد، اما لازم به ذکر است که متراژ پایین این محصول نیز به صورت سفارشی ساخته می شود. قیمت یخچال پرده هوا به صورت متری محاسبه می گردد.شما متقاضیان گرامی می توانید جهت استعلام از قیمت این محصول و خرید یخچال بدون درب با کارشناسان فروش مجموعه ما تماس حاصل فرمائید.

اطلاعات تماس



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید