لیست قیمت انواع سردخانه صنعتی+فروش مستقیم از کارخانه بدون واسطه

09128177628 کارشناس فروش: خانم اطهری
انواع سردخانه صنعتی

صنایع برودتی اورانوس، تولید کننده انواع سردخانه های صنعتی با کیفیت بالا و در سایز و مدل های مختلف و هم چنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

صنایع برودتی اورانوس
صنایع برودتی اورانوس

سردخانه جزئی جدانشدنی از صنعت مواد غذایی می باشد. امروزه سردخانه صنعتی برای نگهداری مواد غذایی و افزایش عمر نگهداری آنها و همچنین به منظور افزایش کیفیت عرضه محصول، کاربرد فراوانی پیدا کرده است. سردخانه های صنعتی در انواع گوناگونی تولید می شود که تعدادی از آن ها سردخانه جسد، سردخانه خودرو، سردخانه لبنیات، سردخانه گوشت، و... می باشند. صنایع برودتی اورانوس، تولید کننده انواع سردخانه های صنعتی  با کیفیت بالا و در سایز و مدل های مختلف و هم چنین دارای گارانتی و خدمات پس از فروش می باشد.

سردخانه زیر صفر

قیمت سردخانه صنعتی

قیمت سردخانه صنعتی

انواع سردخانه ها

سردخانه بالای صفر

سردخانه هایی که به نام بالای صفری معروف هستند معمولا برای نگهداری مواد غذایی در دمایی بالاتر از دمای انجماد استفاده می‌شوند. دمای معمول این سردخانه ها معمولا بین 0 تا 4 درجه سانتی گراد است. سردخانه میوه و سبزی و لبنیات تازه مانند شیر، دوغ و ماست و همچنین سردخانه نگهداری گوشت تازه از این قبیل هستند.

عمده کاربرد سردخانه بالای صفر نگهداری میوه و دارو و لبنیات می باشد.

سردخانه زیر صفر

سردخانه زیر صفر برای نگهداری مواد غذایی به صورت یخ زده استفاده می‌شود. دمای این نوع سردخانه معمولا پایین ‌تر از صفر درجه سانتی گراد بوده و 18- درجه سانتی گراد معمول‌ترین دمای نگهداری این نوع سردخانه است. معمولا ماهی و گوشت و مرغ یخ زده و سایر مواد غذایی یخ زده در سردخانه زیر صفر نگهداری می‌شوند.

 عمده کاربرد سردخانه زیر صفر در نگهداری گوشت و مرغ و ماهی است.

سردخانه‌ های زیر صفر و بالای صفر به‌ منظور نگهداری و انبار مواد غذایی در حجم انبوه مورد استفاده قرار می‌ گیرند.

اجزای تشکیل دهنده ی سردخانه صنعتی

  • کمپرسور
  • کندانسور
  • شیر انبساط
  • اواپراتور

بررسی مشخصات فنی سردخانه صنعتی

انواع سردخانه صنعتی

مشخصات فنی سردخانه صنعتی

ولتاژ 1400W / 1.2A
منبع تغذیه 220 ولت / 50 هرتز (110 ولت / 60 هرتز)
متریال یخچال و فریزر ضد زنگ 304 
کمپرسور کمپرسور Danfoss (اختیاری). هر اتاق با یک سیستم کمپرسور جداگانه
کنترل کننده دما هر اتاق با کنترل کننده دما جداگانه
درجه حرارت

استاندارد: 0 تا -10 ℃ (± 0.1 ℃)

قابل تنظیم: + 5 ℃ تا -15 

در، درب درب ایمنی با کلید. قاب درب با طراحی یک تکه منحصر به فرد تمیز کردن آن آسان است. تسمه مهر و موم درب قابل تعویض است.
فناوری فوم یک فناوری کف پلی اورتان. این ماده کف سبز / محیطی است. دستگاه کف یکبار مصرف به طور کلی.
این دستگاه را با سیستم عایق بندی کافی پشتیبانی می کند.
مبرد حفاظت از محیط زیست R404A
7 هشدار خطای سیستم دزدگیر دمای بالا ، دزدگیر دمای پایین ، دزدگیر خرابی سنسورها ، دزدگیر باز شدن درب ، دزدگیر خرابی برق ، دزدگیر باتری کم پشتیبان ، دزدگیر ولتاژ پایین
3 راه هشدار زنگ هشدار ، زنگ چشمک زن ، زنگ هشدار سیگنال از راه دور
گارانتی دارد

قیمت سردخانه صنعتی

تفاوت سردخانه زیر صفر و بالای صفر

  • کمپرسور سردخانه زیر صفر قدرت و ظرفیت کمتری نسبت به انواع بالای صفر دارد.

  • فشار دیسچارج انواع زیر صفر پایین‌تر می‌باشد درنتیجه کمپرسور قطر سیلندر بزرگ‌تر و جابجایی گاز بیشتری نسبت به بالای صفر دارد.

  • اختلاف در فاصله بین فین‌های کویل اوپراتور وجود دارد و دلیل این اختلاف مربوط به کاهش دمای سردخانه و عدم تشکیل برفک بر روی سطح اپراتور می‌باشد. فاصله این فین‌ها در سردخانه بالای صفر کمی بیشتر است.

  • سایز سوزن اکسپنشن ولو در سردخانه‌های زیر صفر پایین‌تر از انواع بالای صفر است.

  • عمده کاربرد سردخانه زیر صفر نگهداری گوشت، مرغ و ماهی است اما عمده کاربرد انواعبالای صفر نگهداری میوه، دارو و لبنیات است.

  • سردخانه‌ های زیر صفر دارای دمای بین 12-تا 23- درجه سانتی گراد می‌باشند اما نوع بالای صفر دمای 1+ تا 4+ درجه سانتی گراد است.

تونل انجماد

تونل انجماد معمولا برای سرد و منجمد کردن سریع مواد غذایی کاربرد دارد و معمولا دمای آن در حدود 40- درجه سانتیگراد است. تونل انجماد با سرعت بالا مواد غذایی را به دمای 18- درجه سانتی گراد می‌ رساند.

یکی از مزایای استفاده از تونل انجماد برای انجماد مواد غذایی، کم بودن زمان مورد نیاز است.

انواع سردخانه صنعتی

سردخانه بستنی

بستنی معمولا در دمایی پایین‌تر از ۱۸- درجه سانتیگراد نگهداری می‌شود. بستنی به علت داشتن چربی و خامه و در برخی موارد به علت وجود نمک در ساختارش، نیاز به دمایی پایین دارد تا بتواند شکل خود را حفظ نموده و حالت نرم شده را به خود نگیرد.

سردخانه کوچک

برای نگهداری مواد غذایی در رستوران ها، مراکز توزیع، هتل ها و یا ذخیره میوه‌ در باغ‌ها کاربرد دارد. به این صورت که یک اتاق درون ساختمان در ابتدا به کمک ساندویچ پانل عایق کاری شده و سپس تجهیزات سرمایشی درون آن نصب می‌شوند.

 

سردخانه میوه

خرید سردخانه صنعتی

خرید سردخانه

قبل از خرید سردخانه لازم است دقت کنید که محصولی را انتخاب کنید که مواد را بتواند در دمای مناسب به خوبی نگهداری کند. نکته ی بعدی انتخاب شرکتی معتبر می باشد، اگر سردخانه را از شرکت معتبری خریداری نکنید امکان دارد در مدت زمان کمی دچار خرابی شود. صنایع برودتی اورانوس طبق استاندار های جهانی با استفاده از بهترین متریال و مواد اولیه انواع سردخانه صنعتی را تولید و عرضه می نماید.

قیمت انواع سردخانه ها

صنایع برودتی اورانوس  با بهره گیری از تیم مهندسی مجرب و باتجربه، آماده ارائه خدمات مشاوره‌ای رایگان در زمینه طراحی، انتخاب تجهیزات و اجرای انواع سردخانه بالای صفر، سردخانه زیر صفر و تونل انجماد است. جهت ارتباط با کارشناسان ما از طریق صفحه تماس با ما می توانید اقدام نمایید.



امتیاز شما به این مطلب چقدر است؟


ارسال نظر درباره این موضوع

Loading...
(اختیاری)
تماس بگیرید